کانترتاپ سنگ مرمریت وارداتی

هنا سنگ مرمریت وارداتی (سنگ صفحه کابینت) در کنار زیبایی و جلوه بینظیر کیفیت نیز بسیار مهم است. دوستداران سنگ مرمریت خارجی گزینه های بسیاری در دسترس دارند. تنوع رنگ بالای مرمریت برزیلی، ایتالیایی و آفریقایی پاسخگوی تمام سلیقه ها خواهد بود. مرمریت خاکستری با رگه های روشن تر و یا تیره تو و حتی قرمز رنگ ، مرمریت کررا سفید ،مرمریت بیانکوفقط تعدادی از این مجموعه زیبا می باشد.

سنگ کابینت

به غیر از سنگ گرانیت وارداتی گزینه های دیگری نیز مانند کوارتز طبیعی وارداتی، انواع سنگ های ایرانی و یا سنگهای مصنوعی و کورین، صفحات MDF  نیز در دسترس می باشند، اما اگر به دنبال محصولی خاص و بی نظیر برای سنگ کابینت آشپزخانه خود هستید پیشنهاد ما کانترتاپ سنگ مرمریت وارداتی می باشد. ما در سنگ میکاشیست با دانش عمیق و تجربه فراوانی که در صنعت سنگ داریم نهایت تلاش خود برای تامین خاص ترین و با کیفیت ترین سنگ صفحه کابینت را برای آشپرخانه شما خواهیم نمود. البته سنگ مرمریت با توجه به ماهیت و زیبایی ظریفی که دارد نگهداری بسیار و دقیقی نیز لازم دارد با آگاهی کامل از سلایق دوستداران سنگ طبیعی و کیفیت مطلوب نظر آنها بهترین و زیباترین مجموعه اسلب سنگ مرمریت وارداتی در ایران را گرد آورده ایم. در صورت نیاز به دیدن نمونه اسلب های سنگ وارداتی میکاشیست پذیرای حضور سبز شما در شوروم دائمی سنگ میکاشیست واقع در شهرک صنعتی شمس آباد هستیم.

طراحی، برش و ابزار

 مرحله اول  در ساخت سنگ کابینت طراحی است. بعد انتخاب نوع سنگ ، اندازه گیری و الگوبرداری می باشد.هنگامی که تولید سنگ کابینت در کارخانه آغاز شد با توجه به طرح انتخابی، برش، فرآوری و ابزار انجام شده و برش فضاهای مربوط به سینک و اجاق و سایر اکسسوری ها مانند پریزهای توکار نیز انجام می شود. مرحله ی آخر این پروسه، نصب سنگ روی کابینت در محل پروژه می باشد.

 

 

دفتر مرکزی
نشانی: تهران – الهیه – مریم شرقی – شماره ۳۸

تلفن: ۰۸۵۷ – ۲۲۰۴ – ۰۲۱

واتساپ: ۹۱۵۶ – ۳۱۱ – ۰۹۱۲

اینستاگرام: http://instagram.com/micaschist_stone_co

وبسایت: https://micaschistco.com:

ایمیلinfo[at]micaschistco.com