صفحه سنگ روی کابینت

از گذشته تا کنون، انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی به عنوان انتخاب های برتر و اولیه برای سنگ صفحه روی کابینت آشپزخانه مورد توجه اغلب افراد بوده اند. ازمیان سنگ های تراورتن، مرمریت، گرانیت، انیکس و کوارتزیت برخی برای صفحه کابینت مناسب تر بوده و  بیشتر برای این مورد استفاده می گردند. در این بین  کوارتزیت، گرانیت و مرمریت به ترتیب بیشترین استفاده را در ساخت صفحه کابینت دارند. هر یک از این سنگهای طبیعی توجه به ماهیت و نیز خصوصیات    فیزیکی و شمیایی دارای مزایا و معایبی هستند که هنگام انتخاب آنها بعنوان سنگ روی کابینت باید مورد توجه قرار بگیرند.

اگر در حال ساخت و یا بازسازی آشپزخانه قدیمی هستید و می خواهید دکوراسیون مدرن تر و امروزی تری را برای این بخش از خانه خود انتخاب کنید سنگ کوارتز می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای سنگ صفحه سنگ کابینت آشپزخانه شما باشد. در کنار رنگ بندی متنوع و نقوش و طرح های طبیعی و جذاب این سنگ استحکام و سختی بسیار بالای آن موجب محبوبیت بسیار زیاد آن گردیده است. سنگ میکاشیست یکی از تولید کنندگان سنگ های ایرانی و وارد کننده سنگ های خارجی بوده و همچنین دارای نمایندگی انحصاری شرکت ایتالیایی می باشد.

 

 با توجه به اینکه سنگ کابینت ساعاتی طولانی از روز را در تماس با  اجسام تیز و فلزی و نیز مواد خوراکی رنگی می باشد، مقاومت بالا و نگهداری آسان آن می تواند باعث محبوبیت آن گردد. وقتی هزینه و زمان زیادی را صرف انتخاب و تهیه سنگ صفحه کابینت می نمایید قطعاً از آسیب دیدن آن در مدت زمانی کوتاه استقبال نخواهید نمود. همین استحکام زیاد و نیز تنوع طرح رنگ فراوان سنگ کوارتز و گرانیت است که باعث  شده جزء محبوب ترین سنگ ها برای سنگ صفحه کابینت باشند. 

سنگ مرمریت نیز به عنوان سنگ صفحه کابینت استفاده میشود و دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد که علاقه بسیاری به خود جلب کرده ، ولی به علت جذب آب بالا و مقاوم نبودن در برابر خراشیدگی و فلزات تیز کمتر به عنوان سنگ صفحه کابینت توصیه و استفاده می گردد. در صورت استفاده از مرمریت برای کانترتاپ می بایست دقت زیاد و خاصی را معطوف نگهداری از آن نمود که ممکن است خوشایند اغلب افراد نباشد.

 

 

دفتر مرکزی
نشانی: تهران – الهیه – مریم شرقی – شماره ۳۸

تلفن: ۰۸۵۷ – ۲۲۰۴ – ۰۲۱

واتساپ: ۹۱۵۶ – ۳۱۱ – ۰۹۱۲

اینستاگرام: http://instagram.com/micaschist_stone_co

وبسایت: https://micaschistco.com:

ایمیلinfo[at]micaschistco.com