سنگ کابینت مدرن

امروزه اغلب افراد خصوصاً نسل جوان به دنبال سبکی لوکس و مدرن برای محل زندگی خود هستند که این امر خود را در آشپزخانه که یکی از قابل توجه ترین قسمت های خانه است بیشتر به چشم آید .انتخاب سبک کابینت کاملا  بستگی به سلایق شخصی هر فردی دارد، ولی سبک مدرن بخاطر سادگی و ظرافتی که دارد معمولاً مورد توجه طیف گسترده تری از افراد می باشد. رکن اصلی در فضای هر آشپزخانه ای کابینت آن می باشد بنابراین سبک کابینت است که دکوراسیون کلی آشپزخانه را مشخص می نماید و هر کابینتی میز کار و صفحه ای دارد که نیاز به سنگ دارد. سنگ کابینت مدرن باید با ظرافت و وسواسی خاص انتخاب گردد که نتیجه نهایی مطلوب و جذاب باشد. مدرنیته در طراحی به معنای استفاده حداقل تزیینات و حضور خطوط صاف و ساده در طرح است. در کابینت مدرن هم تزیینات به حداقل و اغلب صفر رسیده و سطحی صاف بر روی صفحات کابینت دیده می شود.

هنگام طراحی و انتخاب کابینت مدرن، انتخاب صحیح رنگ از مسائل بسیار مهم است. رنگ سفید و طوسی از عمومی ترین و محبوبت ترین نوع رنگ برای کابینت های مدرن می باشد. البته کابینت می تواند رنگی هم باشد، در سبک مدرن نباید حتما به دنبال رنگ های خنثی و سرد بود و می توان از بین رنگهای گرم و جذاب نیز به انتخاب رنگ پراخت. حتی ترکیبی از رنگ های مختلف هم برای سبک مدرن بلا مانع است و تنها نکته حائز اهمیت، حفظ سبک مدرن در طراحی کابینت و نیز تطابق رنگهای استفاده شده با سایر رنگهای محیط می باشد. ست نمودن رنگ سنگ کابینت مدرن با رنگ بدنه اگر به درستی انجام شود تاثیر شگرفی در نتیجه نهایی کابینت و ظاهر آشپزخانه خواهد داشت. صفحه فیسبوک میکاشیست را از اینجا ببینید.

 
برای صفحات کابینت های مدرن می توان از انواع سنگهای طبیعی و مصنوعی مانند سنگ کورین، سنگ کوارتز مصنوعی، صفحات MDF و سنگهای طبیعی استفاده نمود. ما به عنوان تولید کننده و وارد کننده سنگهای طبیعی ایرانی و ایتالیایی بر این باوریم که سنگ های طبیعی لوکس و خاص می توانند جلوه شیک و رویایی کابینت های مدرن را کامل نمایند. استفاده از سایر محصولات صفحه کابینت گرچه نیاز شما را رفع خواهند نمود ولی ممکن است جلوه بصری مورد نظر شما را تامین ننمایند. از بین سنگهای طبیعی برخی از آنها برای سنگ کابینت مدرن مناسب تر هستند. انواع گرانیت ایتالیایی و برزیلی و کوارتزهای آفریقایی و برزیلی از بهترین گزینه های ممکن هستند. این موارد هم دارای استحکام بالا و هم زیبایی بی نظیری هستند، از انواع مرمریت نیز برای این منظور می توان استفاده نمود، اما باید توجه داشت که سنگ مرمریت در برابر ضربه و خراشیدگی از استحکام کمتری برخوردار بوده و نیاز به مراقب بیشتری دارد.
 

 

دفتر مرکزی
نشانی: تهران – الهیه – مریم شرقی – شماره ۳۸

تلفن: ۰۸۵۷ – ۲۲۰۴ – ۰۲۱

واتساپ: ۹۱۵۶ – ۳۱۱ – ۰۹۱۲

اینستاگرام: http://instagram.com/micaschist_stone_co

وبسایت: https://micaschistco.com:

ایمیلinfo[at]micaschistco.com