سنگ کابینت

از گذشته تا کنون، در اکثر خانه ها سنگ های طبیعی و مصنوعی به عنوان انتخاب های برتر برای رویه کانتر آشپزخانه مورد توجه بوده اند که در اصطلاح به سنگ کابینت مشهور شده اند. از میان سنگهای طبیعی کوراتز و گرانیت همیشه طرفداران خاص خود را داشته و سالانه مقادیر بالایی از این سنگها برای استفاده در سنگ کابینت فرآوری می گردند.

اگر در حال ساخت و یا بازسازی آشپزخانه قدیمی خودتان هستید و می خواهید دکوراسیون مدرن تر و امروزی تری را برای این بخش از خانه خود انتخاب کنید سنگ کوارتز می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای رویه کانتر آشپزخانه شما باشد. در کنار رنگ بندی متنوع و نقوش و طرح های طبیعی و جذاب این سنگ استحکام و سختی بسیار بالای آن موجب محبوبیت بسیار زیاد آن گردیده است. با توجه به اینکه سنگ کابینت ساعاتی طولانی از روز را در تماس با  اجسام تیز و فلزی و نیز مواد خوراکی رنگی می باشد، مقاومت بالا و نگهداری آسان آن می تواند باعث محبوبیت زیاد آن گردد. وقتی هزینه و زمان زیادی را صرف انتخاب و تهیه سنگ صفحه کابینت می نمایید قطعاً آسیب دیدن آن در مدت زمانی کوتاه استقبال نخواهید نمود.

سنگ گرانیت از دیگر سنگهای طبیعی محبوب برای سنگ روی کابینت می باشد. سختی بالا و تنوع رنگ بسیار این سنگ باعث شده که علاقه مندان زیادی پیدا کند. تنوع رنگی این سنگ نیز مانند کوارتز بسیار زیاد است اما سختی آن کمتر از کوارتز می باشد. به همین دلیل می توان گفت که میزان محبوبیت گرانیت برای سنگ کابینت در بین سنگهای طبیعی از حدی متوسط برخوردار است.

 

سنگ مرمریت همانند سایر سنگهای طبیعی تنوع رنگی بسیاری خوبی دارد که می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد، اما به دلیل استحکام پایین تر از کوارتز و گرانیت در برابر اجسام فلزی و تیز و نیز لک پذیری بیشتر از جایگاه پایین تری هنگام انتخاب سنگ صفحه کابینت برخوردار است. پس باید توجه داشت در صورت برخورد اجسام فلزی و تیز امکان ایجاد خش روی سطح آن وجود داشته و به دلیل جذب آب بالاتر نسبت به گرانیت و کوارتز امکان ایجاد لکه روی سطح آن نسب به سایر سنگها بیشتر است. توصیه سنگ میکاشیست این است که فقط در صورتی که توان مراقبت و نگهداری از سنگ صفحه کابینت مرمریت خود را دارید این سنگ را انتخاب نمایید.

 

 

 

دفتر مرکزی
نشانی: تهران – الهیه – مریم شرقی – شماره ۳۸

تلفن: ۰۸۵۷ – ۲۲۰۴ – ۰۲۱

واتساپ: ۹۱۵۶ – ۳۱۱ – ۰۹۱۲

اینستاگرام: http://instagram.com/micaschist_stone_co

وبسایت: https://micaschistco.com:

ایمیلinfo[at]micaschistco.com